Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն =Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Items where Subject is "H Social Sciences > HAD Advertising"

Up a level
Export as [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Ա | Ե
Number of items at this level: 3.

Ա

Ավետիսյան, Աստղիկ (2015) Գովազդային տեխնոլոգիաները հանրային կարծիքի վրա ազդելու և գործողության մղելու մեթոդ. Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն. pp. 329-336.

Ավետիսյան, Աստղիկ and Ծատրյան, Հարություն (2018) Քաղաքական գովազդի առանձնահատկությունները՝ ընտրազանգվածի ուշադրությունը հրավիրելու համատեքստում. Կաճառ գիտական տարեգիրք. ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն. pp. 301-310.

Ե

Եսայան, Ժոզեֆինա (2014) Գովազդի հոգեբանական ազդեցությունը պրոդուկտի առաջխաղացման վրա. Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն. pp. 126-131.

This list was generated on Tue Oct 22 18:21:33 2019 AMT.